ma 8 jan 19:30 - 23:00
Lierse 2 - SHTV 4

Jeugd bij de Lierse Schaakvereniging

alt

Op 19 september 2016 start de Lierse Schaakvereniging weer met een jeugdafdeling in 't Centrum in De Lier. Wil je leren schaken? Of kun je het al, maar wil je nog beter leren spelen? Dan ben je vanaf 19 september tot aan de herfstvakantie vrijblijvend welkom om te kijken of een schaakclub iets voor jou is. Er is dan een professionele schaaktrainer aanwezig om je les te geven. Verder wordt er een jeugdcompetitie georganiseerd waaraan je dan kan deelnemen. Schaken is niet alleen leuk maar het is ook nog eens goed voor je geheugen en je leert ook beter beslissingen te nemen. Verder maak je natuurlijk ook veel nieuwe vrienden. Ook Nick Schilder is een fervent en goed schaker. Sinds kort is hij de ambassadeur van de Koninklijke Nederlandse Schaakbond. En wie weet speel jij binnenkort wel mee in een schaaktoernooi en is Nick Schilder jouw tegenstander. Zou het dan niet leuk zijn om hem schaakmat te zetten en hiervan een selfie op Facebook te plaatsen? De jeugd is welkom vanaf 18.15 uur en we spelen schaak tot ongeveer 19.45 uur. Voor meer informatie, mail de Jeugdleider.
Ter info: de senioren van de Lierse schaakvereniging starten op 12 september.

Bewaren

Jeugdpuzzel

Zwart aan zet wint. (stap 2)

lierse sv 002a.jpg